Entreprenörskap & Stand up

Igår hade vi schemalagd tid 9-16, det belv inte en sån tung dag som de flesta förutspådde.
Nu kurs, Affärsdesign av event det verkar riktigt spännande och roligt faktiskt!

Vi körde en kort introduktion för kursen o sedan fick vi gå ner och analysera Entreprenörskapsmässan som var på Campus. När man väl börjar tänka så är det himla mycket som påverar upplevelsen alltså. Sånt som vad för musik som spelas, dofter, färger och upplägg..
Dessutom fick vi möjligheten att gå på två seminarium, dels då Therese Albrechtson och jag gillar ju henne! grym tjej alltså som lyckats med massor fast att hon bara är ett år äldre än mig.
Sedan var det ett seminarie som handlade om ekonomi, med Mattias från "Lyxfällan".

Man får sig en rejäl tankeställare om vad man spenderar sina pengar på..
Efter det seminariet var det dags för prisutdelning från tipspromenaden och hör o häpna med jag kom 2.a och vann ett tio-gångs klippkort på Athletica! Yeeez! Hade ju ändå tänkt att köpa det nästa vecka!
695:- kassaklirr! =)

På kvällen var det Stand Up på Cheers n Beers som gällde!
Vi började uppe i längan med lite paj med stugfolket från Åre och några bonustöser! Riktigt goer paj!
Sen ner o knôka på ett minst fullsatt CnB.

Det var fem stå-uppare och höjdpunkten var när Robin Paulsson kom på scen. Riktigt rolig faktiskt! Även de andra var duktiga! men han var ju stjärnan. =)

Med ryggont o svettig pallra jag mig hemåt strax efter elva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0