check check check! ...å utmobbad gitarr

Jag tycker ändå att jag varit ganska produktiv idag!

Pluggat organisation
Bokat klipptid
Betalat Räkningar
Lagat Cykeln
Gått en timmes promenix
Städat mitt hem
Tvättat tre maskiner
Lagat mat
Diskat ordning allt!

Efter allt detta satte jag mig ganska nöjd i min soffa, tog fram min Gitarr och dammade av den.
Det var ganska längesedan jag spelade nu och mamma stämde iordning den i helgen!
Så jag kände pepp!
När jag hade spelat ett tag ringer det på dörren.. hmm.. sällan jag får oanmälda gäster..
Det var vår kära granne, som som vanligt redan hade sprungit ner 1 1/2 trappa så jag såg honom inte först... sen hörde jag bara "jaa... du har plinkat klart snart va, jag börjar kunna den där låten nu.."

em.. jaha.. låter det så tydligt försökte jag förklara mig, men han muttrade och gick.

Oh Happy day!


Så nu står min gitarr helt utfryst i sitt hörn och samlar damm igen... stackarn..



jag får väl gå å lägga mig då eller nåt annat som inte väsnas..

Go Natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha han är inte bra på det där att vara granne. Dålig dag kanske? usch. fy.

Bitter.

2009-01-08 @ 10:49:28
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0