Bye bye blondie... =)

Häromdan när jag blåste håret upptäckte jag en sak... jag är inte blond längre...
Har förmodligen inte varit det på många år.. men nu lixom insåg jag...




Kliade mig i min mörka utväxt och funderade...


Vart tog den blonda kalufsen vägen som fanns där en gång i tiden?

1991




Jag bestämde mig iaf för att prova nåt nytt! =)


2009

             Before...         
                                                              




                                    
After....
  

  




Jag kan lova att det är grymt ovant att vara mörk, efter 22 år som blondin...
Men jag blev jävligt nöjd alltså!

Lovar också att bjuda på ett leende nästa gång... ;)
Det ville sig inte idag bara...

Nu ska jag packa! Imorn far vi! till ÅRE!!! Weeeeeeeeehooooooooooooooooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG...du är grymt snygg Loddy! Längtar tills jag ser dig live :))

2009-01-16 @ 19:16:12
Postat av: Anonym

gissar på att det är Carro som skrev elle.. stod inget namn.. men tack ska du ha! du får se de live toniight! =)

puss hej

2009-01-16 @ 19:24:28
Postat av: Fiffi

Kanonfint Lotta!

Det får 5 av 5 toasters :D

Ses säkert sen! Puss

2009-01-16 @ 20:37:07
Postat av: Katti

Coolt! :)

2009-01-21 @ 17:41:18
URL: http://kattic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va snyggt det blev :)

Roligt att testa på något helt nytt.

Hoppas ni har det bra i Åre :)

2009-01-22 @ 20:19:12
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: maaaalin

naawe, lotta som liten :) cute. har nog en bild eller 18 på oss :) grymt bra passar du i det mörka.

ska förklara länkgrejen en annan dag, men nu sova för att snart gå upp igen och jobba i natt

2009-01-23 @ 12:27:03
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0