Vårkänsle-rus!

Efter en stunds kisande genom glasrutan ut mot solen i skolan å lite pluggos med gruppen traskade jag ut i solskenet!

En prommis med Lovsisen längs havet och solen värmde till och med fejan!
Fantastiskt Härligt!

Inte nog med det!
Efter den så blev det kaffe hemma på min balkong. Vi satt änna där över en timme i solen o tjötade om allt å inget!
Å det va inte ens kallt! Fucking 23 februari, känns Otroligt.
Otroligt skönt om jag får säga det själv.. Våren än på ingång tror jag allt! Jojo!
Visserligen fick vi gå in efter 1,5 timma, men ändååå!

Jag blir så Glad av solen! Jag blir Glad av havet! Jag blir Glad av Lovan!

Gissa om min dag varit Glad? =)


Lovsisen!

Å så i kväll...
Två mästerkockar skulle fixa Smoothies ikväll. Den ene klagar över att mixern läcker.. jag kollar snabbt över den och inser att gummipackningen sitter lixom på fel sidaom vad den borde... kliar mig i skägget (som inte existerar) och drar en djup suck.
Ja, vad ska man säga?
Jag nämner inga namn... Martin o Sandra tycker det blir så pinsamt då..
Men smoothien smakade himla bra så lika Glad för det är jag... men jag har tappat takten!

God Natt Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0