Söndagslugn...

Det är inte många dagar i månaden som är såhär lugna.
Men emellanåt är det riktigt skönt. och välbehövligt, lite egentid är aldrig fel.
De senaste fyra helgerna har det varit fläng hit och dit så nu var det dags att bara va.

Sov länge imorses, 13.07.. det var nog något form av rekord från min sida :)
Satt vid datorn en stund innan det blev en kaffe i längan.
Nu ikväll har jag fortsatt klippt och klistrat i mitt resealbum. :) 

Det konstiga är att jag känner mig trött. Fast att jag inte varit uppe mycke längre än så många timmar som jag jobbad igår.. men det är väl bra att man inte vänt på dygnet..

Sitter o sneglar på en gammal Beckfilm som jag redan sett.. kollar på kort från i somras.. å drömmer mig iväg mot den kommande sommaren.
Bara det ordnar sig med boende. Det får bli veckans mission.

Å så ska jag kämpa vidare med träningen, två löppass a´45 min å så ett gympass hanns det med förra veckan.. å så det där fantastiska danspasset inne på Oscars i natt.. haha!



Klipphäng, jag bara Älskar det! Särskilt med goa vänner!
Snart är det dags igen, Summer of -09
Som jag längtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0