Praktikplats: check.

Hemkommen från skolan.
Det har varit en lång dag.. men faktiskt väldigt intressant.. Handlade om säljtekniker å sånt!
Jag blev väldigt trött i huvudet nu när jag kom hem bara.. illa.
Det snöar ute! =) det gillas.
Ändå gick jag o tittade på vårskor nu på hemvägen! Himla praktiskt att fyra skobutiker ligger på en o samma gata här i Varberg, å att det dessutom är på väg hem från skolan.
Inget skoköp idag, men kolla köstar inget! =) Det har gått hål i mina så det är iofs kind of akut.. men det blir la väl.

Igår fick jag bekräftat att jag fick praktikplatsen på Stora Blå!
Kanonskoj faktiskt! Det ska bli jättespännande att jobba med dom!
Jag har väl mina föräldrar att tacka för att de pushade mig för att maila dom.. boende ordnar sig alltid som dom sa! =)

Nä, om man skulle ta tag i sin checklista och sen packa till imorn..
för då drar jag till Uppsala å flummar loss med Myrflowstammen!
wawawhii wa! Sköj som faen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅH! vad kul att du fick praktikplatsen!!!! GRATTIS, eller vad säger man? ... Ha en underbar helg!

2009-02-04 @ 19:56:03
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0