Mellanmjölks-onsdag

Ja, lite den färgen har både himmel och tak när jag tittar ut.
Det är kallt ute dessutom! Brrr!
Kallt i skolan var det också!

Men det gör inget!
För jag är GLAD! =)
Boendet i sommar har ordnat sig, så nu kan jag släppa dom funderingarna!
Så jäkla skönt!

Har haft föreläsning på förmiddagen, vi hade presentationer om oss själva och våra liv. Det va jätteskoj o lyssna på all vad de hade haft för sig innan de kom hit till Varberg! =)

Eftermiddagen är väl något ouppstyrd. Ska försöka göra nåt vettigt av dagen iaf!
Kanske fortsätta kolla upp dansband å så...
Men Åh va skönt att det löste sig med boende alltså!



Jag fortsätter att drömma mig iväg till sommaren med cliff-hangingsbilder!
En liten segelbåt fick plats där med..! Me like!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men säger du det! hur har det ordnat sig?? glad är jag i alla fall :)

2009-02-18 @ 19:50:13
Postat av: Lotta

Vem är Mr/ Ms Okänd då? :)

2009-02-19 @ 10:26:08
Postat av: Helen daugaard

vart ska du bo lotta?? =)

2009-02-19 @ 21:57:23
Postat av: hanna

wiiiwaaah...!! KORRBO!!! =) tack för en svullig o rolig kväll igår =)

2009-02-21 @ 12:21:40
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0