Helgen som gick...

Jahapp!
Måndagskväll och jag är tillbaka i Varberg.
Helgen har varit kanoon! Riktigt riktigt Bra faktiskt å jag har hunnit med mycket Quality-time med mina vänner där hemma! Dessutom musikal med familjen, lite shopping å så lite festligheter!

Mötte upp familj o släkt vid GöteborgsOperan i fredags och vi såg Mary Poppins. Riktigt Bra faktiskt!
Imponerande hur levande de kan få det o hur scenen ständigt omformas!
Verkligen att rekommendera!

Sedan strosade jag lite i Knalleland me mami på lördagen, å sen bjöd jag in mig själv till Anna på en eftermiddagskaffe. Alltid mysigt o hoppla in i deras familjeliv o fika en stund.
    
Astrid & Jag                Storebrorsan Niels tillsammans med 
                                      Astrid som hade fått en up&go-vagn!

På kvällen hade Karitha party! Asnice o gamla  godingarna igen! Sara, Lina, Pajen o jag hamnade på X&Y å sen fick jag den bästa Chawarman! =)
(tyvärr råkade jag radera alla kort på kameran.. erase all, yes. smart Lotta.)

Lite seg i bollen på söndagen.. tog mig ner till Viskan och lunchade med Disse! Jättemysigt o tjöta loss lite å spännande att få höra om hennes flygvärdinne-liv! =)

På eftermiddagen bjöd jag in mig till goa Emma! Kaffe, handbolls-VM å tjöt-tjöt... vi insåg att vi börjar bli gamla, 10 år sedan Partille cup. 10 ÅR?! say what!
Vi flummade loss med tankarna att starta ett lag till hösten Oldies, but Goldies! Hur kul hade inte det varit! Dra ihop oss gamla girls å bara spela för skoj skull, precis som jag gör här i Varberg! =)
we will see!

Emma å Jag -Asgarv i Åhus!

På kvällen kolla jag på film med Frida, som blev moster idag! Jättegrattis till dig! =)

Som sagt, jag har verkligen hunnit med o träffa massa kompisar o det har varit jättekul!

Nu: back in Varberg, har knegat några timmar på ICA ikväll å nu ska jag snart sova.
Skola imorn! Tack allesammans för en toppenhelg! =)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0