Friiii som en fågel!

Ja, lite så kändes det som när vi lämnade skolan igår!

Arbetet inom undersökningsmetodiken var så gott som klart och nästan en veckas ledigt från plugget väntade.
Effektivitet is the shit!
Började beta av checklistan innan det blev en mörk kvällspromenix längs havet.
På kvällen var det Träffas o Trivsel-stund med Jossan o Frida, Lovan kom förbi hon med en sväng!

Tjejerna hade styrt upp lördagen ännu bättre! Nu stod inte bara mat o festligheter på schemat utan även lite bad ute på Ästad! Sicka stjärnor till kompisar man har va! =)

- - - - - -

Imorses var det riktigt segt att gå upp. När man inte har några direkta måsten att göra, mer än städa, tvätta å sånt kiligt så blir det lätt att man snoozar kvar nån extra timme å de va gött!
Telefonen ringde och det fick mig att vakna till liv! Det var en jobbarkompis som erbjöd en jobbtid i em.
Pengarull, Yes!
Fem minuter senare ringde chefen och gjorde samma sak.. dessutom ev. jobb imorn!
Känns skönt att få jobba lite, just nu spenderar jag mer pengar än vad jag kammar hem så det krävs någon form av förändring här.

Helt plötsligt blev min dag mycket kortare, å checklistan är lika lång fortfarande, men då handlar det ju bara om att prioritera!

Blir lite läsning nu, sen ut i solen på en löprunda innan jag kilar iväg till jobbet! 

So long vänner! =)



Igår började KK förberedelserna inför sommarens Åhus-tripp! Jag Hoppas Hoppas Hoppas att jag kan förlja med!

Kommentarer
Postat av: Carro

var det frida som ringde??? kram

2009-02-12 @ 14:32:41
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/
Postat av: Josefine

hihihihihihihihohohohohohohahhahahhahah vilken glae bild :)

2009-02-12 @ 15:37:49
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0