En Braa Måndag!

Jaaadå!
Ett nytt favoritutryck som myntades i helgen, men det måste sägas rätt!
Så som pappa Rudolf säger det såklart! =) Det är då det ligger som bäst i munnen... =) haha!

Startade dagen med lite analysarbete med Sofia, kände mig hyfsat pigg trots en ganska hektiskt helg.
Lunchade med Lovan o pratade ihop oss innan mötet med Varberg Event.
Vi hade möte angående ett projekt i Nöjesparken i Varberg i sommar och det bestämdes att vi kör!
KUUUL! Jätteskoj faktiskt!

Så gillar du Dans så har du all anledning att vara glad och komma hit till Varberg i sommar o shaka loss i Rotundan! =)

Vidare fick jag besked att jag får tillbaka de 200 kr som jag förlorade på en tågbiljett i Båstad för någon vecka sedan och att jag lyckades fixa ett VG i Organisationskursen! Hur fan det gick till har jag ingen aning! Men Kul det iaf!
Dessutom verkar det ha löst sig med boende i Båstad och jag var nere på gymet o tränade med töserna, så jäkla skönt! Hur kan man sluta träna när det är så gött?

Ja, men en himla bra dag med massa glädjefyllande besked helt enkelt! Dessutom har jag o Sandra äntligen storhandlat.
Vi snackar STORHANDLAT! 1387 riksdaler gick det på! Så gött att ha mat hemma!
Tack Frida för skjutsen!

Detta kallar jag Välfylld kyl!




Och nu är det är dags att sova, handledning imorn! =)

Good night!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har blivit utmanad, gå in på min blogg för att anta utmaningen. =)

2009-02-10 @ 09:13:52
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Josefine

åh vilken skööön dag du haft Lottilottlott!

Men det känns som en evighet sen vi sågs sist om man inte räknar med imorse då. tur att vi får umgås på alla hjärtans daaaaaag! :) du jag axel och dom andra :)

2009-02-10 @ 15:35:06
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0