Helg!

Jaadå, veckorna rullar på och fort går de!

I torsdags va min bror här och hans Lina, jättetrevligt vare!
Lite fika med mina goda muffinsar o efter en promenad runt fästningen åt vi grekiskt på Zorba. Gött va de!
När de hade åkt hem gick jag upp till Niklas en sväng där dom hade laddat upp med lite plockmat-å-vinkväll!
Supermysigt!

Igår efter lite strosande på stan så lirade vi fotboll med WEST! Det va riktig skoj!
Men shit vad man tappar alltså. Kändes som jag sprang runt med två betongklossar vid fötterna.. men men, det är la bara att inse, 9 år sen jag slutade nu! shiiit!
Det var hur som helst Jätteskoj!
Grabbarna grus verkade ha en intern täävling om vem som sköt hårdast, en del tjongande va de å stackars de ben o fötter som kom ivägen... : /

På kvällen var det dags att inviga mitt lilla chokladfondue-kit.
Hanna å Malin kom hit å vi laddade upp med ananas, apelsin, kiwi, jordgubbar, vindruvor.. Å choklaad såklart! =)
Åh så gött de va! Så det lär bli fler gånger! =) yummi!

 
 



Å så var det lördag igen å jämn vecka, så upp o hoppa i ottan..
Grillish. Nu ligger jag utslagen i soffan.. tanken pendlar mellan att göra mat eller ta en powernap.

mat - powernap?
powernap - mat?

hmmmmmm?

Bowling ikväll ser det ut som! De ska bli Kuuuuul!

Ännu en riktigt bra vecka går mot sitt slut å imorn ska jag spela match med! skoj skoj!

nej hörrni!
över o ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0