Lördagsmys med Me, Myself and I

Sitter ensam hemma denna härligt vintriga lördag! Hörde siffor som minus 19 i sjuhäradsbygden idag!
HEJ VINTER! =) Å va mysigt om isarna kan frysa!
Har varit en hektisk dag på jobbet där vi sålt massa massa julklapps o vinterkläder! Härligt när det är mycket att göra! men när man väl kommer hem och verkligen känner efter är det inte lika härligt..

Väntar på bakpotatisen som står i ugnen, blir en lugn afton med Me, Myself and I.
Minns inte den lördagen jag satt hemma själv senast, tror knappt det har inträffat under 2009. Ganska skönt faktiskt. Lite mat, sen horisontellt läge i soffan tills John Blund kommer o tar mig! =)

I torsdags hade vi lite julmys hos Saran med paketlek, glögg, pepparkakor o lussekatter.. det hela omvandlades sedan till förfest ala Saras house där singstar drogs igång o det blev ett jäkla drag alltså!
Stapplade iväg mot X & Y i vinterkylan o svängde loss där! KuuulE.

Igår hade jag examination i Arbetsledningen och det gick bra! Intressant att lyssna på massa chefscase o analyser. Därefter jäktade jag hem, slängde i mig lite mat o burnade iväg på match i Skene. Matchen startade katastrofalt. Vi skapade inget framåt, sån tur var gjorde inte Tostared det heller.. I andra lossnade det mer o vi började spela handboll.. Slutresultatet blev 20-12 och jag vågar knappt skriva vad det stod i halvlek.. eller jo, vi ledde med pinsamma 6-3 efter 25 min. Skönt o få en vinst o se att vi kan tagga till och ha roligt på plan!

Nu är potatisen klaaaaar!!!

Över o Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0