Intensiva dagar!

Åh!

UNDERBARA VÄDER!

Det är sådär kyligt så jag fick ta min megabamsevarma jacka idag! Himlen är övervägande blå och det är ljuust!
I like! =)

Har lämnat två intensiva dagar bakom mig nu. I tisdags gjorde jag min första dag på Intersport. Det kändes bra och jag har ju jobbat i kassa förut så det var en del liknande funktioner [kort, kontant] ;P haha!
Ne, men det kändes bra och verkar vara ett gött gäng som jobbar där me!
Direkt efter 8 timmar där bikeade jag hem, byta väska, direkt ner till skolan..
Tuggade i mig en bit lasagne innan jag o Sandra satte igång med plugget fram till elva..

Samma visa onsdag.. jobb, hem, lasagne (ja, faktiskt igen!) o sen plugg.. men igår orkade vi bara till halv tio.

Förvånansvärt hur många miffon det finns på den här skolan.
Jag som tänkte att "va skönt, vi kommer typ va ensamna där då, tyst o lungt o skönt".. no no!
Först kommer en idiot in med en megastor CD-spelare på hjul, kårens musikanläggning, och börjar köra technomusik på ganska hög volym.. PÅ ALLVAR? Va tror han?

Partypooper 1 & 2 (jag o Sandra) satt som frågetecken innan Sandra sa till..
Sen igår så satt ett annat miffo o lyssnade på musik, vilket är okej.. men att sjunga med.... schalalalaaa.. är inte okej. Inte i medialab. Sånt får de syssla med hemma. Men vad säger man till en sån?
Kan du vara tyst, för det låter för jävligt? nee.. vi lät honom va faktiskt..

Ska nog döpa om Medialab till Sepialab..

Idag blir de heldag me plugg innan de ska hem o packas till Trelleborg där helgen ska spenderas! =) Whiiii!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0