En julig helg!

Söndag kväll och jag är schleten.

Men sikken underbar helg det har varit, även denna veckan!

I fredags pluggade vi till halv fem o sedan bilade vi till Götet för glöggmys hos HaLoJo (Hanna, Lovan, Johan). Det bjöds på soppa, vi överröstade varandra till Idol och Johan försökte enträget styra upp tävlingar.. vilket han lyckades med och vilket var mycket trevligt! =) fast att jag är helt värdelös på filmer o skådisar o allt sånt!

       
                                   Fredrik trivdes i gungstolen :)

I säng vid tvåtiden o sen upp o jobba hela lördagen! Julhandeln är igång så att säga! :) När vi stängde så vart det lite piffande innan jag körde oss stackars arbetare i firmabilen in till stan där förminglet var. Den hemliga destinationen avslöjades, vilket var Åhaga där julbord och showen Christmas Divine med Anna Sahlene och Lagaylia! Jätteduktiga var dom! Å maten smaka rackarns bra den me!

Sedan var det dags att ta över dansgolvet o jäklarns va de svängde! =) Himla skoj kväll!
Vakterna ville ha ut oss halv ett o vi va inte trötta än så vidare hem till Rikard en stund.

När jag kom hem till slut hittade jag inte min telefon.. Gaah. Panik. men hade varken tid eller ork att brusa upp. Försökte mig på lite detektivarbete imorses innan jobbet ist, Facebook + hitta.se = Bra Skit! Väl på jobbet kom Matilda med mobilen..! Åh va Glad jag blev! =)

Jobba jobba till fem i fyra, sen hurry hurry! Upp till Hestrahallen för att debutera i Sköna gröna Byttorp igen. Gjorde kanske ingen succé, men hade heller inte de bästa förutsättningarna.. however, vi vann med 22-16 mot Järnvägen så de va la gött då! På onsdag möter vi Varberg hemma! Tro att jag ska ladda för den matchen! =)

Känner att jag ligger minus på sömnkonton, så ska nog krypa ner i mina tomtelakan här snart..! =)

Lite pics från gårdagen..

         

Kommentarer
Postat av: Erik

Gleeeendish, har inte du skype?!

2009-12-14 @ 08:20:35
URL: http://erik.kreativent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0