Toppen eller?

För ett och ett halvt år sedan ungefär, den 13 mars om jag inte minns helt galet så genomförde delar av min gamla eventklass ett RekryteringsEvent för Högskolan i Borås.

Vinnande bidraget blev Toppendagen, vilket vi marknadsförde som så..
Nå toppen med Högskolan i Borås...

























I veckan, när jag och Sandra gick och letade efter en lärare såg vi denna planschen...
De verkade ju gilla den slogan som Toppengruppen tog fram iaf! Men jag tycker för övrigt det är rätt kass.. jag menar, vadå? får man åka till Paris om man söker till Högskolan i Borås eller?



Kommentarer
Postat av: Bubblan

Vet inte om denna är ny eller inte men de började faktiskt att använda vår "slogan" redan veckorna efter vår Toppendag :) Jag och nån mer, som jag inte vem det var, såg nämligen en annan poster med just texten "Nå toppen med Högskolan i Borås" hänga i ljusgården. Så extra kul att dom kör vidare på konceptet fortfarande.

2009-12-15 @ 23:09:12
URL: http://www.sebastianasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0