Nytt!

Ja, då va man i en sån här period där det händer massa NYA saker!
Nytt är skoj! Det händer mycket o många bollar i luften!

Jag har flyttat till ny lägenhet och trivs faktiskt jättebra! Alla möbler är inte på plats än, och framförallt inte allt piff.. men det kommer! =)
Jag har börjat ny skola och det är dags att kasta sig över nya kurser! Var på introduktion igår och det verkar riktigt kul! Den ena organisationskursen kan bli en svår nöt att knäcka, men jag ska kämpa på! =) Den andra kursen är Information och Kommunikation. Vi är tre stycken som läser den som fristående kurs med ett gäng systemvetare, men vi kunde lätt koppla kursens innehåll till event så de kan bli riktigt intressant!

Dessutom tecknade jag ett avtal med Onyx igår, så Saran drog med mig på Body Combat. Det va svinskoj! Blöt som en dränkt bäver när jag lämnade placet! Mera sånt!

Nu ska jag sticka iväg o handla och fylla upp kyl & frys innan det är dags för skola till eftermiddagen.
Ikväll kommer mammsen o pappsen hit å då ska vi skruva möbler!

Över o Ut!

Kommentarer
Postat av: Pajjen

Ja i höst blir det mkt onyx.. svin skoj =) välkommen!

2009-08-26 @ 22:59:06
Postat av: maaalin

åh lottas, det var snääääällt sagt! värmande ord.

tack för sist också, shit vad kul!

en till sådan kväll snart tycker jag.

2009-09-08 @ 16:04:15
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0