Bye bye Varberg lixom...

Jahopp, då va det dags..
Dagen är kommen änna, det är dags för mig att ta mitt pick och pack och lämna Varberg.
Denna fina stad som jag kärat ner mig i.. och med alla dessa fin-fina människorna som jag lärt känna!
Lite ledsen i ögat blir man. Lämnar två fantastiskt roliga år bakom mig!

Tänk vilket bra beslut jag tog där i Vietnam för lite mer än två år sedan, att söka hit.
Tack alla ni underbara människor som jag haft så förbannat skoj med här! =)

Självklart är det blandade känslor, jag ser fram emot att flytta hem till vännerna på hemmaplan också!
Det kommer bli en skitkul höst, det är jag säker på! å dessutom får jag en hel del Eventare med mig till skolan ju! =)

Dessutom har vi flera gånger konstaterat att det faktiskt inte är så långt, och att det går ett tåg.. whiplashtåget =)

Här kommer lite minnen i form av bilder..


                                      

Jag hade kunnat hålla på huuur länge som helst... men nu säger jag god natt istället!


Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0