Spontanious!

I love it!

Spontanitet!

Efter en dag i skolan med främst ex-jobb och presentation av vårt Mission24 för uppdragsgivaren.
Sedan var det dags för after school och inviga Varbergs uteserveringar i solskenet!
Skål för sommaren, avslutad hemtenta och skatteåterbäringen! =)
Loveli!



Sen kläcks den.
Idén att åka till X & Y ikväll!
Först låg den långt bort från verklighet för min del. Men sen tänkte jag att man måste ta vara på chanserna!
Dålig karaktär sa någon på skämt.
men under kommande veckor i Båstad kommer jag ju inte träffa mina girls å toka så mycket!

Jag såg möjligheterna att kunna ta ner hojen till Varberg imorn! =) whiii!

Dessutom, om jag har tur så kommer jag träffa världens bästa födelsedagsbarn
- Min Sara! Grattis på födelsedagen! =)

Nu måste jag piffa innan vi ska ses hos Jossan.. om 16 min.. haha oops!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0