Härliga VÅR!

Jag bara Älskar det!

VÅREN ÄR JU UNDERBAAR!
WUNDERBAR!

Har haft en ganska lugn dag på praktiken, gjort lite ärenden och kunnan fokusera en del på vårt arbete, vilket var skönt då slapp jag det ikväll.

Tog en promenix när jag slutat. Vandrade iväg utan direkt mål, hittade en väg bredvid havet.
Jag älskar havet!
Det va så himla fint! Jag strosade på, fotade lite å snackade en massa i telefon med vänner där hemma och bara njöt av havet som bredde ut sig på höger sida och djungeln av vitsippor som lyste upp skogen bredvid.
VÅR!
Tiden rullade iväg och när jag kom hem såg jag att jag hade varit ute och vandrat i två timmar!
Härligt Härligt!

 
Här bakom läktaren på centercourten praktiserar jag!
Läktarna ekar tomma nu, men under Båstadveckan är det här det händer!
     
Jättemycket härliga vitsippor fanns det!

 
Kallbadhuset i Båstad strax nedanför Hotellet. Riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0