Go Påsk Änna!

En riktigt go helg börjar närma sig sitt slut.

Det har varit...
Födelsedagsfirande Påskaäggsmålning Solning lite plugg
Cliffhanings-premiär!!! Fest!! MC-åkande! Chill på bryggan i Läjet Tre Toppar!
Stros i stan 25årskalajs Besök av Börje och Pajen Promenix längs strandpromenaden

Det har varit en jättebra helg! Verkligen Super! =)
Kul å leka loss med goingarna hemma i Varberget å utgången på Sociten i lördags va riktigt skoj!

Å helgen avslutades inte illa heller! Med grillat kött och grönsaker till toner av Gyllene tider!

Nu blir de lite TV-tittande innan John Blund kallar.

Lite bilder!
   
   


Kommentarer
Postat av: Josefine

ah! vilken helg. uunderbart med för-sommar!!

2009-04-14 @ 14:15:14
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag försöker vandra 10 000 steg om dagen. Men min stegräknare är nog inte helt ok efter att jag duschade med den i somras, men det är kul ändå :)

Jag har din kamera nu. Tänkte att jag ger den till sandra idag. Så vet du vart den är. Så du har den till Sthlm

2009-04-16 @ 07:53:07
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte men är inte bilderna över tre dagar, 1. äggmåleri 2. tre toppar 3. cliffhang.



Varför har jag då på mig samma kläder? Antingen är jag fattig eller så är jag lat. Förhoppningsvis är jag inte bara äcklig...

2009-04-16 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0