El Helgo de Fantastico!

En Wunderbar helg går mot sitt slut!

Torsdagen vart de dags för examination av Metodrapporterna, å det gick bra lite småjusteringar bara.
Efter det styrde ett glatt gäng stegen mot Cheers n Beers för lite After School - "De va vi värda!" =)

Fredagskvällen var en sån där kväll som kommer skrivas till Historien som Erik sa..
En ljummen aprilkväll.
35 studenter (och diverse löst folk) samlas nere vid fästningen för att grilla, chilla, spela kubb, öl:a och allmänt Träffas och Trivas.
Vi är BRA på det.

Maten var grymt god och sällskapet suveränt för att inte tala om vädret. Jag och Hanna satt tysta en stund o njöt av solen sen sa hon, "Det här kan man kalla Inga Bekymmer Lottan" "Ja, Hakuna Matata svarade jag".
När solen hade gjort sitt på vår sida av jorden så begav vi oss till Cheers n Beers och fortsatte kvällen för glatta livet!

      
Ett gött gäng var samlat   Kung Erik och Jag           Femtiolottan va hungrig.. Skräll?
 
  Hörde jag en skål?         Sambo o Carro på ChBe
Lördag och det kliade lite i MC-fingrarna. Styrde ut mot Åkulla bokskogar med Hanna där bak! Underbara alléer, grönska, kurviga vägar. Vi ringlade oss ut mot Ästad och vidare in i skogen. Sedan tog vi en tur till Espevik innan vi var hemma igen.
15 minuter hade jag på mig innan bilen mot Ästad rullade. stressi stressi.
Lite brännboll, rodeo-tjur-ridning och bastubad blev det innan vi några timmar senare klev in på Oscars dancefloor!

   
    Martin va duktish!             Chill innan bastun           å baaad efter bastun!

Idag har Krissen varit här! Jätteskoj o träffa henne igen. Va ett tag sedan.
Skulle egentligen tågat mot Båstad ikväll, men det blir aldrig som man tänkt sig.. =)

Tidig sänggång och tidig uppgång blire iaf!


Kommentarer
Postat av: Erik

Lotta, man blir glad av din blogg!

2009-04-27 @ 12:36:28
Postat av: Caroline

Men lotta, ingen okej bild. apfulast ju!

2009-04-27 @ 12:47:56
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0