Glada miner!

Precis hemkommen efter en jättetrevlig kväll! :)

Det var idag vi hade filmvisning på skolan av Sunes sommar! Förberedelserna gick bra, jodå.. det mesta iaf.. hehe.. popcorn är ju gott till film, mer än så behöver inte nämnas. punkt.
Hela 38 personer orkade pallra sig till Campus för att tillsammans garva åt denna underbara klassiker! KUL!

Mätta efter allt godis och med glada miner begav sig iaf ca 15 pers vidare till Harrys för att fortsätta kvällen över en öl.. Riktigt lyckat må jag säga! Fler sådana här tillställningar hoppas jag på!

Kommer hem och borde egentligen bara lägga mig å sova, men jag har ju inte kollat mailen sedan lunch!! haha jo, visst är jag lite beroende.. Men det va bra att jag kollade den ! Ännu mer positiva besked, mycket angående E.GO-projektet som det nu har skett lite förändringar i.. Känns som jag just idag har rullat i nerförsbacke, skönt.. för det har varit uppför nu ett tag.

Imorn ska jag köra hem till Borås o jobba lite på ett kul event, hoppas iaf det blir kul!

Ne, måste sova nu.. men just fan.. har ju tvätt o hänga.. bara fyra våningar ner i huset! livet är väl underbart! :)
God Natt vänner och tack för en rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0