Vi ska på picnick i Göteborg... lalala

Ännu en dag lämnar jag o min kära sambo skolan när klockan passerat åtta på kvällen.
Vi går via ICA för att komplettera matingredienser så att vi kan laga en av mina favoriträtter, (iaf när pappa gör den)
- Fläskfilé Provencale!
Gott blev det även fast jag stod vid grytorna! Härligt o kunna lyxa till maten en sketen tisdag när det är mycket i plugget o allt annat runt omkring!! :)

Dagen började med att jag fick springa och hjälpa en vän i nöd. Stackars Carro ringde och hade låst INNE sig!
Jojo, hur man lyckas med det? jaa, du! Carro kunde! :) haha
Vidare på studiebesök på Varbergs Event, som faktiskt gav mig en helt ny inblick i vad de sysslar med!
Kul och få se och höra hur de anpassar sina lokaler till olika evenemang! och framförallt få ta del av alla möjligheter som finns!!!

Sedan var det dags för presentationer i 3 timmar! Många roliga och kreativa idéer, vilket var kul att lyssna på! Redovisningen kändes som att den gick bra och det är skönt att kunna bocka av ännu en grej på checklistan!
check.

Ikväll har vi, eller rättare sagt Hanna, bokat biljetter till det västsvenska derbyt IFK Göteborg mot IF Elfsborg som äger rum nästa helg!
Viktig match, inte minst prestigemässigt. :)
Senast lagen möttes var en skön dag i maj, min födelsedag faktiskt, och vi satt på Harrys och drack kalla öl och kunde se hur gulingarna krossade Blåvitt!
Hoppas på samma sköna känsla denna gång!
Tio härliga Varbergare kommer iaf vara på plats och skrååla! :) Riktigt skoj ska det bli!

Nu måste jag sova, Ich bin tot-mude!!!

Guten Nacht!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag ÄLSKAR att du använder tyska fraser, Lotta..!! o jag hoppas också på samma stämning som i våras! dock omvända siffor =)

2008-10-15 @ 15:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0