tuff tuff tuff...

Tåget tuffar vidare här mot Borås o man kommer ju å tänka på väldans mycket alltså..

Dagen har varit riktigt bra faktiskt!  Vi har haft föreläsning med tappa.se 's grundare i fm! Riktigt intressant o lyssna till hans "resa" och ta lärdom av minor han trampat på.
Kul också eftersom de ville ha hjälp av oss studenter för att utveckla konceptet! Hoppa någon av alla idéer kommer till användning!
Givande föreläsning, jodååå!

Lunchen åt vi idag på socitén, riktigt gött!
Sen skrev vi lite i ett grupparbete som näst intill är klart! Så skönt att alla dessa grupparbeten börjar avrundas så smått..

Å nu sitter jag och guppar hemåt mot Borås på tåget som sagt. Ska hem och ha lite familjemys, brorsan är i land i tio dagar innan han åker till sjöss igen för ytterligare tio veckors arbete i maskinrummet.
Klippa mig ska jag också hinna med i helgen å gå på inflyttningsfest hos Stefan & Krister som dom kallas, Andreasarna alltså! :D
Kommer nog inte bli så mycket plugg, vilket känns riktigt skönt!

Har ett litet plåster på min arm, detta efter Influensasprutan som jag var och tog idag Det kan säkert vara bra inför hösten och vintern. Så nu hoppas jag på att få vara pigg och Kry! Orka vara sjuk!!
Det är lika bra o samarbeta med kroppen o ge skydd.. Speciellt när jobbet är så snälla och bjussar på avgiften! :)

Satt precis och fixade lite med E.GO-projektet och tänkte på hur bra det här verkligen kan bli!
Känns riktigt roligt! Tänk vad mycket positiva, härliga människor som kommer vara på plats den dagen!
Skitskoj verkligen!

nä, jag guppar väl vidare! Himla tur att nackspärren lagt sig för det hade inte varit skönt å åka whiplashtåget med nackspärr.. ;)

Kraaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0