trötta ögon

Sitter som klistrad framför skärmen och har så gjort sedan halv tio i morses.
Skärmens strålning börjar trötta ut mina ögon nu känner jag. och hjärna.
Tog nyss första rasten. Bra Lotta och gå ut o ta lite frisk luft och en kaffe.
ännu bätte om du gör det innan klockan slår 16.00 nästa gång.
precis nu tog jag andra rasten. lite bloggande.

Miljöombyte är ju aldrig fel.. sitter och funderar på vad grabbarna som inredde detta gruppgrum tänkte på..
Hur skapar vi en Motiverande och Inspirerande Studiemiljö?
"Jag vet! Vi kör helvita väggar och en randig gardin"
Inte särskilt imponerande.

Trodde detta skulle bli en pluggrik, men ändå hyfsat kontrollerad vecka..
men så var måndag morgon här och kaos i hjärnkontoret.
klart det inte ska vara kontrollerat! Alltid är det något.
Svårt att prioritera nu bland skolarbeten och projekt, främst då E.GOprojektet. Saker behöver ju fixas där, men saker behöver fixas i skolan också.
En vecka med många timmar framför datorn väntar.

Till helgen ska jag iaf ner till Lund och roa mig! Pau o Lantis ska ha fest! :D whii!
Så det är bara att kämpa hårt! Skolans larm slås på vid midnatt tror jag, men så tragisk ska jag nog inte vara.

back to the summary about Food and Beverages.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0