spöade

Hemma från matchen mot Tostared.
Där vi blev utspelade tyvärr.
De hade bra skytte och bättre kondis än oss.
20-11 blev siffrorna och det kunde blivit mycket värre än så,.. de drog iväg till hela 8-1, vilket vi jobbade ikapp till 10-7.. där någonstans in i matchen hade vi kontakt med tre-fyra mål.. men sen orkade vi inte. ganska mycket slarv också. De var bättre helt enkelt, Tack och bock för oss.

så nu blir det ut o löpträna! har tröttnat på att va sepe-trött på matcher jämt!
9 november är nästa hemma-match, får ladda om tills dess.

Nu ska jag ladda för morgondagens redovisningar..!

Sen är även den sista i denna periods kurser avslutade och en pluggfri helg väntar!
Eller ja, känner jag mig allt för sysslolös så finns det ju alltid lite E.GO-arbete att pyssla med! :)

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

guten moooorgeeeen...!! hahha, nä sa inte till bagarn att keep the fire alive.. UNDERBART UTTRYCK! nä men jag får la så näven i bakbordet nästa gång om de inte är klart! ordning o reda som de sägs! Puss hej

2008-10-29 @ 08:28:44
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0