söndag igen..

Jahopp, då satt man här å det va söndag igen! asså, äre nån mer än jag som tycker att tiden går vansinnigt fort?!

Helgen har varit brauu!
Den startade med lite jobb på fredaseftermiddagen o efter det stöttade vi Johan när han skulle spela innebandy-derby i Läjet. Kändes lite halvskumt att köra runt där i området som jag förknippar med sommarstugor, mitt i höstmörkret.
Efter 3x20 minuter kunde vi konstatera att Johans Läjet kammade hem segern mot Capricorn och vi nyblivna trogna supportesr reste oss med träsmak i röven för att bege oss till Superbowl!
Vi körde en omgång bowling o det va himla treevligt!! Kan bero på sällskapet, kan bero på att det gick ganska bra med spelandet.. Troligen var det en kombination!! :)

Tvingade mig att dra mig hemåt, då jobbet väntade klocka 6 dan efter.
5.30 på lördagsmorgonen - Riiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!!
Grilla Grilla Grilla!
Sen var det direkt till samling med handbollen en kvart efter att jag slutade jobba!
Första seriematchen, mot Rivalerna Bollebygd! Där dessutom många gamla lagkompisar från Byttorp börjat spela.
Vi hade ett nytillskott i laget, skoj skoj! Lagets insats var faktiskt helt ok, med tanke på att vi aldrig tränar ihop å så..
Tyvärr torskade vi med tre bollar.. lite surt..
Hem igen, försökte skynda mig, men energin började ta sluut.. nån timme senare hade jag iaf pallrat mig iväg på inflyttningsfest hos en jobbarkompis!
Det va mycket folk och jag hade riktigt skoj! Satt i en sackosäck o flummade med jobbarkompisarna den mesta tiden! Sen begav vi oss till Oscars där vi röjde på dansgolvet!

Söndag. En trött söndag. jag sov ut väldigt länge, skönt!
Inga måsten en sånhär dag. Inte för att jag är så bakis, mest seeeg. Men gårdagen va lite väl proppad!! Så blir en lugn dag med lite städ o sånt, förhoppningsvis blir det som vanligt lite innebandy med folk från skolan ikväll!! :)

Over n Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0