Segersötma

Mitt uppe i helgen!
Jag har hunnit med lite qualitytime med mami i torsdags kväll då jag begav mig till Borås!
Fick se film o bilder från deras seglats i Kroatien, man blir ju inte lite avis alltså.. :)

Fredan va späckad, alltså Fullspäckad!
Möte med E.Go-gruppen hela fm, vilket faktiskt kändes som ett riktigt bra möte! Nöjd är jag! Kul o känna att vi hade ett koncept att leverera! High five! :)
Sen slänga sig i bilen o möta upp Anna, dags för lite eventande på hemmaplan. Oktorberfest stod på schemat och tydligen skulle jag ha Tyrolerklänning.. jaha, Supplies Supplies!! [Eller surprise för er som inte hört det skämtet! :) ]

Nu va det så att klänningen va för liten, sicken osis! så det fick gå ändå, OM det gjorde!! :D
Lyckad kväll, slutade jobba vid halv ett nån gång o trött som ett as var jag, ändå pallrade jag mig till Emma und Davids house för ett litet Hej! på deras spelkväll! Kul o träffa brudarna igen, och David!, man ser dom så sällan nu för tin!

Lördag o matchdags! Första hemmamatchen. Banér stod för motståndet!
Vi vann ! 21-10 och helt ärligt gör vi faktiskt en Bra match! Riktigt roligt!! :)
Kändes bra försvarsmässigt, men jag har en del att jobba på i anfallet.. De blir la vääl. :)

Kvällen blev huur mysig som helst!
Stor-Lottan kom förbi o vi, eller mest hon, fixa käk å så kom Hanna å så käka vi huur go mat som helst och tjöta en massa! Me like! En härlig lördag alltså!

Nu ska jag sova så man orkar ladda inför morgondagens spännande läsning i logistikboken! ;)

Over n Out!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0