over 'n out

Hemkommen från Göteborg.
Jävla skit, finns väl inte så mycke o tella about it.
Gulingarna blev totalt krossade på Nya Ullevi.
5-2. sorgligt :(

15 000 pers hade pallrat sig dit iaf och det va kul de..n11 av dom var Varbergare. kul också att Elfsborg tog ledningen genom Johan Karlsson! men sen behöver vi inte prata mer om det.
over 'n out som vi sa. zip it. slutdiskuterat.

campino o en sorgepizza efter matchen, å nu är jag hemma o ska faktiskt lägga mig ganska snart här efter en snabb kik i almanackan så man får en överblick på veckan!

älskar inte bitterhet, men va ska man göra..

jo, jag vet! blicka framåt! :)

Så det tänker jag göra!


Guten nacht.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahha! kul att vi typ uttryckt oss likadant..! men som sagt, over and out e det NYA!!

2008-10-26 @ 22:52:36
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0