Booorås!

Hemma i Borås och gästspelar i helgen som bekant!

Besökte frisören igår och sa "Fria händer". Va så trött på mitt hår så jag kunde spy!!
Men nu så äre andra bullar! Askgrå med en svart slinga vid högerörat!
Fräckt blev det! Ska bara vänja mig vid att vara silverhårig eller gråhårig eller askblond.. jaja, kärt barn har många namn!
Men va fan, man lever bara en gång o måste ju våga lite här i livet!
Får väl ladda upp nåt nytt kort här snart!

Igår va de inflyttningsfest hos Andreasarna, eller Stefan och Christer som de kallas (med tanke på att det är deras andranamn).
Det va himla trevligt! Allt va skitbra utom det pissiga vädret (bort med era fördomstankar nu, Klart det regna, det va ju i Borås.. det regna säkert lika mycke i Vaa'bej :D )
Mitt namn för kvällen blev Askungen, tack för den Sara! ;) haha ganska kul faktiskt!

Har sovit tills nu och möts av den underbara nyheten att det är Vintertid from inatt! Härligt! Såhär ska det alltid vara när man har varit ute, att man får vrida tillbaka klockan en timma!! :)

Idag blire lugnt här hemma med mor o far, sen ska vi åka på det Västsvenska derbyt på Nya Ullevi senare!
IFK GÖteborg- IF Elfsborg!

Hejja di gule!!

Hej hopp!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0