Nu är det Jul igen..

Dagen började med ett E.GO-möte som, precis som alla våra möten, varade en bra stund... men det var ett bra möte och vi fick snacka igenom en hel del i gruppen!
Erik överraskade gruppen med varsin pepparkaka! Tack för den Glenn!
Lite pepp-cookies kan man behöva ibland! :)

Hade kursavslut med logistiken idag på em.. satt och lyssnade på många redovisningar, många många.. men nu är kursen av slutad iaf och vi får invänta vad resultatet säger på de olika inlämningarna!

Jag o Sandra bestämde oss för att ta en sväng på stan efter skolan, bara en timma visserligen men det va nice o gå o strosa lite i affärer o släppa tankarna från skolan för en liten stund. Köpte mig min första innebandyklubba! :) Nu jäklar ska de liras på söndagarna!

Nackspärren börjar släppa mer och mer, men fortfarande ganska stel.. Jag tror på Tigerbalsam från Singapore!
Bra skit vettu!
Sen hade Sandra bestämt sig för att baka kladdkaka me Jägarn.. det slutade med att vi köpte med oss Julmust hem!
Seriöst, 21 oktober!! måste vara ett rekord..att dricka julmust alltså.. men det var gott iaf!

om nio veckor, imorn... är det julafton alltså.. det gäller att hitta den rätta julkänslan i rätt tid! :)

Nu är det rätt tid för att sova iaf!

Hej svej Leverpastej


Kommentarer
Postat av: Emma

Såå härligt att läsa din blogg Lotta. Jag smygköpte min första julmust idag med lite halv ångest över att det inte ens är november ännu och så ser jag att du varit ännu tidigare med din premiär! Nice bajs!



Hoppas allt är bra med dig!

2008-10-23 @ 13:55:34
URL: http://calendulas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0