Leouund va Braaau! :)

Då va man hemma från helgens lilla tripp!
va nere i Lund o hälsade på Pau o Lantis och deras lille vovsing Chippie! :)
Jätteroligt och träffa dem, det händer ju inte allt för ofta!
Som en bonus fick jag träffa flera andra gamla gymnasiekompisar på festen plus annat härligt folk!
Jätteroligt!!!
Vi begav oss till ett ställe som hette Tegners tror jag, T-bar å de va nice!

Jag fick för mig att starta en penn-kupp där runt ett-tiden, flest pennor från baren vinner. problemet var att ingen riktigt fattade att tävlingen startade, det här med kommunikation alltså! Jag lyckades iaf ragga 4 pennor på en underskrift! :)
jag är ju inte som alla andra som ni vet, å här har vi ytterligare ett bevis på detta! :)

Imorses lyckades jag knäcka till nacken på något konstigt sätt så jag fick nackspärr.
Sjukt ont det gör om någon undrar. :(
Jag låg där med huvudet på sne och var sjukt uttråkad av att inte kunna vända på sig, eftersom det gjorde ont alabaama att vrida huvudet. För att inte tala om att resa sig ur sängen! AJ AJ AJ!!!! man inser verkligen att nacke rygg o övrig kropp hänger samman, [supplies supplies!!]

så jag har vandrat runt som ett halvmongo med huvudet på sne hela dan.. men men inget o skämmas över!
"Vatten under bron" som Hanna sa! nåt nytt uttryck vi börjat med! :)

Nu ska jag soooova!! Imorn är det måndag. back to reality!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0