inte bara gråa hårstrån... DÖV också!

Dagen har rullat på i lagom tempo. Skönt för att vara måndag faktiskt.
En hel del E.GO-arbete har det blivit!

Sen en runda på stan.. skulle väl egentligen bara förbi Kvantum o hämta senatse Kurslitteraturboken (Äntligen är man ute i GOD tiid!)
men sedan blev det besök i några sportaffärer, jag har insett att jag skulle behöva ett regnställ nämlish.. å jag menar ..
Ska det va så Ska det va! :) Ingen idé och köpa ett halvbra, eller halvkass..  - vad är egentligen skillnaden.
Det gäller att löpa hela linan ut.. :)
Men jag blev totalt nerröstad, jovars den va lite dyr.. Haglöfs är ju inte kända för billiga grejor.. men men vi får se. Snart är det Jul igen som sagt! :)

Spenderade någon timma uppe i F-korridoren i längan. På TV visades något som hette Färjan som skulle vara så Himla Bra! Jag vet inte om jag börjar bli riktigt gammal, eller så är svensk TV på väg väldigt brant utförsbacke.

Skulle testa mina kamrater på en speciell ton som jag har fått skickad till mobilen, det är inte alla som hör den (UPPENBARLIGEN!) Jag och Sandra hör bara lite lätt brus, medan de andra i soffan slängde upp händerna för öronen för att ta skydd från detta piip som tydligen hördes i deras öron. Jisses! Fascinerande hur detta nu funkar! Jag menar, jag tycker ändå att jag hör ganska bra..! Eller?

well well.. hemma nu igen, ska sova efter nåt kapitel i boken.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Hanna

"jag vet inte om jag börjar bli gammal.." Lotta, inte nog me att du e döv o har tendenser till gråa hår.. du börjar bli sådär gnällig som bara tanter är!! hahaha...!!

2008-10-28 @ 07:47:19
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0