Göteborgshumor!

Gårdagen bestod av plugg nere på Campus till strax innan sex.. promenixade med Lovan hemåt i det duggande regnet.
Gjorde en liten racer-diskning som var minst sagt väl behövlig innan Hanna plingade på dörra!

Hon fixade käk, vilket smakade huuuur bra som helst! Verkligen supergott! Thank You Hannie! :)
Mätta och belåtna drog vi fram datorerna och jag skulle försöka visa lite roliga funktioner i photoshop! Har ju aldrig varit känd för min pedagogik då va, men man gör la så gott man kan.. Det blir la väl. :)

Efter lite lekande med bilder där vi färgat o förstorat o förminskat och haft oss så halvdäcka vi i soffan o jag tog fram den (rosa!) boken jag fick av henne o Sandra när jag fyllde år. "Göteborgarnas Bästa" jag har mest hittat Kålle o Ada-stories, som inte är så jättekuliga.. men igår hitta vi några riktiga pärlor! :D men de måste ju läsas på Götebosska då föståss!

"Va gör man om man har skjutit sig i foten?"
"Haru hört talas om hålfotsinlägg..?"



"Vad heter örnens unger?"
"De måste la änna vara eagel-kottar"

Haha! de e vår humor de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0