Freitag 31 okt.

Jodå, visst blev det någon öl nere på Harrys igår i goda vänners lag!
Mycket garv och härligt tjöt!
Hemgång alldeles för tidigt tyvärr, men det var ju ett måste.

Telefonen ropade God morgon kl 04.30 imorse och det var bara snällt att kliva upp.
Inventeringsdags!
Tuggade i mig lite fil innan jag stack iväg, jodå.. vår kyl har flippat helt så det mesta fryser.. smakade som sån här Slush Puppi, fast A-fil. Inte skitgott kan vi konstatera.

Timmarna på jobbet gick ganska snabbt ändå, hemgång vid tio, efter fem timmars work, då tog jag en timmas powernap innan jag hade bestämt fikadejt med Wallén o Johan på stan. De skulle till Varberg och hämta altandörr så vi klämde ihop en liten lunch! Kul och träffa dom och söta lilla Astrid som också var med.



Eftermiddagen blev chill, en stund framför datorn.. städning av lyan som nu faktiskt ser helt ok ut!
Fick besök av en reparatör till kylskåpet också.. får se vad som händer om vi får nytt eller om de lagar det...

Det är visst dags för Halloween denna helgen!
Tur att vi har portkod så att inte massa ungar kommer hit o tigger... but anhow, jag har ju också varit kid och sprungit runt som häxa o skrikit Bus eller Godiiis! Roligt va det! Får väl låta ungarna hållas till godo!

Anyhow, Happy Halloween!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0