break!

Dags för lite rast
Åtta timmar jag jag spenderat i detta rum idag. Utanför är det grått och trist.
Väggarna här inne är vita och ganska trista dom med faktiskt.

Det har blivit en del jobb med E.GO-projektet idag minsann. jag fattar inte vart tiden flyger iväg alltså..!
men det kan nog bli bra det här till slut. Hoppas det! Om sju veckor är det dags.

Funderar på att ge upp för idag, gå hem samla lite energi och cykla iväg och leka lite handboll senare ikväll! Är inte jättesugen, men det kan vara skönt att få tankarna på något annat.
Det blir la väl.
Hemtentan har inte fått så mycket tid idag tyvärr.
Nya tag imorgon!

Tack och hej Leverpastej! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Missa inte nypremiären av min blogg!

Haha...har inte skrivit ett inlägg på evigheter, men nu så! =)



Hoppas du har det toppen!

Puss

2008-10-18 @ 20:59:48
URL: http://calendulas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0