Wörkat klart!

Japp! Då var dagens grillning avklarad! Hann nästan klart i tid idag!
Wo-fucking-hoo!!
Extrapris på Kycklingben för den Varbergare som undrar! :)

Gårdagskvällen spenderade jag med Gabbe i Läjets Idrottshall. Vi såg Johan o Linkan o deras Läjet slå Nissan med 10-4, som borde blivit betydligt högre siffor om det skulle kännts rättvist.
Jag blir faktiskt taggad av att sitta o kolla! Det hade varit kul om man haft tid och satsa på handbollen igen! Men det finns inte tid till det tyvärr, inte just nu.

Imorn är det iaf matchdax igen med handbollen! Å det ska bli kul! Är redigt revanschsugen efter förra veckans förlust.

Nu ska jag vila mig lite. I eftermiddag kommer brorsans tjej på besök och vi ska ha en mysig kväll ihop här hemma! Det ska bli jätteskoj!!

På med ögonbindlarna och in i Drömmarnas värld för en stund!!


RECHARGE är vad det är! =) haha


Zzzzzzzzzzzz.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0