turen fortsätter...!

Jodå, idag kom en verkstadsnisse och lagade vårt kylskåp som den senaste tiden har praktiskt taget fryst all vår mat..
Men nu så verkar den funka!! yeeez!

Vi är inne i ett gött flow nu! Undra vad som ska hända imorn?
Jag kan knappt bärga mig vad som kommer hända imorn..! haha! :D

Har varit på en gästföreläsning med en präst idag som snackade om "Jesus as a storyteller". Kändes mest som man var tillbaka i Konfirmationsstolen.. inte så intressant faktiskt..

Sen jobbade jag tre timmar, goa extracash som trillar in där lagom till jul.

Ne, nu ska jag nana.. tänkte försöka mig upp innan skolan för en lättare joggingtur imorn bitti..
Den som lever får se.. hehe

Imorn ska jag iaf hem till Borås och träffa gamla goa kömpisar!! Yippie-hoo! skoj ska de bli att träffa lite Gamla handbollstanter igen! :)

natti natti..

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Det är alltså fastställt att man är en tant nu alltså? =)

2008-11-12 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0