Sunny Sunday!

Sov länge idag. Min kropp behövde det och det var skönt!
Hade en riktigt rolig kväll igår! :)
Sara & Sofia ringde vid tolv och invitade ner mig till Stantons på Brunch, det tackar man ju inte nej till.
Det var nära dessutom!

Hade en trevlig pratstund och käkade gott innan jag gick hem en sväng.
Sen vare dags för promenix!
Denna underbara höstdag! Obeskrivligt härligt alltså!

Vindstilla (för en gångs skull!) Klarblå himmel och soligt o varmt!
Sånna här dagar vill man inte flytta från Varberg. Det är för fint alltså.



Gick en härlig promenad längs havet, bort till Apelviken.
Sen var det dags att rycka in på jobbet, två pers sjuka.
Jag va den enda som kunde, vilket betyder att vi va en kort.. Lite stressigt emellanåt, men de funka.
Har jobbat ons, fre, lör, sön denna vecka! Goa Cash! =)

Nu ska jag soova!

Imorn är det måndag!
Ny vecka, Nya möjligheter! :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0