skymtar ljuset i tunneln!

jodå, visst äre så.
På nåt sätt så brukar det alltid lösa sig på ett eller annat sätt.
Man hinner klart i tid, åtminstånde har det varit så för mig hittills.
även denna gång.

Sen känns det inte prima med kvalitén på arbetet som jag skyfflar in imorn.. men men, jag är nöjd med början, framsidan alltså! Det blev fin! :D haha!
Nu släpper jag funderingen på den här uppgiften fram tills jag får tillbaks det.
Det västa som kan hända är ju ändå att jag får göra om.
Visst, inget jag strävar efter, men ska man tänka som vår halvt förvirrade föreläsare Bosse som vi hade idag så hade det ju varit en fantastisk möjlighet att få komplettering! Eftersom jag inte haft det innan... en ny upplevelse helt enkelt! :)
jaja, skämt o sido..

Nu ska jag lägga allt fokus på morgondagens kick-off. Det känns som att jag har koll på alla bollar.. får hålla tummarna att det blir lyckat!
Snälla goa vänner som hjälper mig att genomföra det eftersom allt är geheimlisch för projektgruppen! :) hihi!

Natti Natti!!

Kommentarer
Postat av: pluggis

du, så känner jag med. är inte 100% nöjd med mitt arbete, men fuck it. i värsta fall så får jag väl bara skriva dit lite mer och lämna in igen. man kan bara göra sitt bästa.

2008-11-19 @ 09:50:50
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0