Sjörövarfabbe släng dig i väggen..

lite paus i plugget.
jag har tagit mig till min cell igen nere på Campus.
Jodå, Ett rum bestående av fyra vita väggar, ett bord och ett gäng färgglada stolar.
Här och nu håller jag på och tvinga fram nåt form av arbete som ska lämnas in om 16 timmar och 33 minuter.
Det ska gå. Det kommer gå. Sen hur bra det blir, det är en annan femma.

Blickar ut över hamnen här i Varberg. Ett stort fartyg håller på och lasta på skrot.
Tankarna går till storebror som är ett par dygn från Japan, ute på det stora havet!
Far far away.
Läste precis på Aftonbladet att ännu ett fartyg hade kapats av pirater idag!
Fan vad dom ska hålla på där alltså, utanför Somalias kust. :( man kan ju undra hur länge de ska få hålla på innan det sker en reaktion.
67 fartyg kapade i år so far.
Hade det varit flygplan är jag säker på att det hade gjorts en insats betydligt snabbare.
Hoppas dom låter Mattes båt vara ifred iaf..

Back to studies.

Kommentarer
Postat av: gerontologi kvinnan!

hahaha du ser, alltid lär man sig något nytt :) inte så kul dock, emn måste amn skriva om det så måste man! jag använder bara min gmail så vill du skicka mail så är det den som gäller :)

2008-11-18 @ 20:03:02
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0