Så jävla gött!

Helgen kunde inte slutat bättre!
Fy faaan vad underbart!
Vi slog delande serieledarna Kärra, eller Crocodiles som dom kallas, med 18-14.
En riktig kämparinsats från alla i laget. Alla kämpa Alabaaama! Å jag tror faktiskt alla gjorde mål! KUL!

Sån här vinst lever ja länge på!

Helgen har varit riktigt bra faktiskt!
Lina, brorsans tjej, kom hit i går em och vi hade en härlig kväll ihop med jättegod paj och mycket tjöt. :)

Idag begav vi oss till Sveriges populäraste Turistmål, jojjemen: Ullared!
Min tanke var: A, men Fars dag, det borde ju vara många som sitter hemma och äter middag med familjen å så.
Så fel jag hade. Det va knôkat med folk! Helt galet!!
Hittade lite Bra-att-ha som vanligt så det var väl skoj!

Sedan hem och laga mat. Telefonen ringde, det va Karitha! Hon ville komma förbi och säga Hej eftersom hon var i närheten.
Kul! Så sagt och gjort! Hon kom förbi!

Sedan var det matchdax! Ännu en ny tjej i laget, en målvakt -riktigt grym sådan! :)
Vi tog en 4-1 ledning som vi sedan tappade lite, det var jämnt nästan hela matchen men till slut lyckades vi vinna med 18-14. Woo-Fucking-Hoo!
Karitha stannade och tittade på matchen och sedan hängde hon med hem o tog en kaffe! Jättekul o snackas lite.

Nej, nu måste jag styra upp kommande vecka vad som ska göras!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0