prioriteringar

nyss hemkommen från filmtittande..
ganska liten skara samlad hemma hos Niklas där vi kollade på Wallander drack The och åt lite tårta från igår!

Egentligen var det kanske ingen bra prioritering.. för samvetets skull.
Jag har ju haft produktivare dagar än denna i mitt liv alltså.
men va faaan, Det blir la vääl! Lite energitillskott är ju aldrig fel!
Det får man på köpet i det sällskapet! Jag ångrar verkligen inte att jag for dit! =)

Kvällens bästa
Wallander: "Säg adjö till havet Linda"
Hanna: "Sea-ya"

hahaha! =D

OM vi garva. skön humor såhär på söndagskvällen...!

Imorn är det föreläsning hela dagen. Skulle egentligen behöva klona mig o jobba paralellt med E.GO
Får se om föreläsningen ger nåt, annars kan det bli halvdag.. oops!
Imorn vänder vi blad på almanackan, ny månad.
Intensiva dagar denna vecka utlovas!

God natt vänner nu ska jag hoppa i säng med mina tomtar!! hihi

 
Fint va? *<=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0