Oh Happy Day! :D

Jodå, ännu en underbar dag!

Vaknade först av att det kändes som att balkongen skulle ge upp och flyga iväg någonstans. Men den sitter fortfarande fast, sist jag kolla iaf :)

Spenderade dagen med Lovan i skolan. E.GO is the shit. Tre och en halv vecka var. Jisses!

Precis när jag ska ta min andra kaffe för dagen kommer det glada beskedet.
Vår fastighetsskötare ringer och meddelar ersättningen vi ska få för att det var vattenskada och mögligt i lägenheten i fyra månader tidigare i år.
Ungefär 1.5 hyra fick vi i ersättning! Wohooooo!
We are two really happy girls right now!!
Kommer perfekt timat med, nu när julen är på ingång och man får lite bidrag å allt!!
Nu ska jag leta ny snowboarddress!! =)

Tog en härlig promenix me Hannie efter plugget!! Asgöttigt vare!! :) Fick massa härlig energi juu!!

Å ikväll har vi varit duktiga och gjort hemmalagade Köttbullar, jodåå! Hur goa som helst!
Lite tjöt o TV-tittande me!
Mr Ågren knacka på min axel när jag kom på att det inte blivit så mycket pluggat.. :( hmm..
Blir tidig uppgång imorn faktiskt..! Plugga plugga plugga!

En löptur tänkte jag hinna med också, inna vi ska på en gästföreläsning med "Jesus as a storyteller". hmm.. inga fördomar!! :)

Natti natti!!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0