Ny adress?

ja, det känns iaf så..
från Borgmästaregatan till Byggmästaregatan.
Satan vad dom ska hålla på och borra precis häär..! Bredvid mitt rum i mitt hus?!
Gaaah!

mest stressad o bitter över plugget tror jag. Får inte riktigt till det här alltså.
Fattar inte Hur jag ska få ner skiten till TRE sidor!

Svårt att hålla fokus på uppgiften.
Lägger mer tankar på att planera Kick-offen för E.GO-gruppen som vi ska ha på onsdag.
Trista, pluggiga dygn fram tills dess.. men men! På onsdag ska skiten in!

Äh! Nu får jag sluta deppa. Har ju faktiskt bara mig själv att skylla.
Men som Lovan sa till mig nån gång;
Du är FAAN inte bra på det du gör!
idag har jag FAAN inte varit bra på det kan jag lova!

so long.


Kommentarer
Postat av: Hanna

tjoddelidooooddeeeliiii...!!! tänkte kolla om du ahr tid för o dricka ett glas saft efter min träning vid åtta?? =)

2008-11-17 @ 15:38:46
URL: http://hannathehanna.blogg.se/
Postat av: määäl

fy fan förplugg.. känns om jag gör 100 andra saker för att slippa... men jag borde verkligen bara skriva. åghhh lycka till till oss

2008-11-18 @ 15:24:00
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0