Los Pluggos

Ja, då va dagens föreläsning avklarad!
Storytelling verkar vara en riktigt bra grej alltså! Snacka om Bra verktyg!

Gick via stationen och hämtade ut biljetterna till Åre på vägen hem! Fan va SKÖJ de ska bliii!

Å sedan jag kommit hem har jag suttit o lekt lite i photoshop med ett Fars dagkort.
Tänkte att det kunde vara kul o klippa o klistra lite o få till ett fint kort till Daddy cool! =)

Kollade in saldobesked på kontot härom dan.. inga glada miner där inte.. så igår tömde jag min sparbössa o kollade vad jag kunde skrapa ihop!
ÅTTA HUNDRA!! Yeeez! Många bäckar små som man säger!

Jobb ikväll me! Lika bra tänkte jag.. några timmar här och var ger ett tillskott i kassan den 25:e! Ett behövligt tillskott nu när jag tänkte vara duktigt o gå på halvt lån sista året.

Så, nu får jag sätta igång med plugg o E.GO-jobb då eftersom jobbet snart kallar!! Timmarna rusar ju iväg!

Tjing Tjong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0