Kick off - check!

Jodå, denna dagen har bara rusat iväg!
Men det har varit en bra dag! Bra och Kul!

Hade inlämning imorses, det är så gött när man lämnar ifrån sig arbetet! Även fast jag inte va skitnöjd. Men nu behöver jag inte lägga energi på det kommande veckor.
Nu är det E.GO som gäller. E.GO, E.GO, E.GO. Om två veckor smäller det!

Har haft Kick-off för volontärer och projektgrupp idag. Eftersom jag själv valt att hålla allt lite hemligt så fick jag också styra det mesta själv. Men jag fick god hjälp av goa kamrater som ställde upp! Tack ska ni ha!
Det var även dessa glada brudar som tog hem vinsten i Sångtävlingen, Well done!

Det kändes som att alla hade en trevlig o kul kväll! Jag hoppas det!

Nu ska jag bara styra upp ett par saker till innan jag däckar.
Blir Borås imorn bitti för Marknadsföring av E.GO och sen till Göteborg för Modevisning m.m. som hålls av Therese Albrechtson och David Lega. Det ska bli jätteskoj!

Go natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0