Julstädning!

Kom hem från skolan strax efter fem, då hade jag kämpat klart med symbolism o semiotik å allt det där..!
Efter en riktigt god middag med lax, pressad potatis och citronsås av kocken MeMyself and I så var det dags att ta tag i vårt lilla bo!
Med andra ord: Dags för storstäd!

På med musik! Jag och Sandra i varsitt rum, vända upp och ner på hela lyan för att få det skinande rent! Ut o ruska mattor, fram med såpa!
Klock-rent - Ur-städat ska det bli!
Mitt i allt kaos kommer Jossan o Patrik på besök och de blev chockade när det klev in!
haha! trodde ni inte va? =) Att me and Sambo kan städa, paw riktigt!

När vi hade polerat varenda rum var det på med Julmusiken och fram med ljusstakar och stjärnor!
Det är ju faktiskt första advent på söndag redan!
Imorn åker jag till Borås, på fredag är det skola o julbak o sen jobb på lördag o Sandra fyller år sen drar hon till Stockholm.. så vi beslutade oss helt enkelt för att pimpa lyan redan ikväll! Har nog aldrig varit ute i så god tid!!

Julmys                                   
Mitt rum                                               Vardagsrummet                                      Köket

Myysigt Alabaam blev det!

Nu ändrade någon musiken därute och John Blund knackar på dörren..
Imorn startar genomförandet av E.GO-projektet, första delen av tre event - Drivhuset Pitch!
Dags för mig att börja ladda!

Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hanna

de e ju hur mysigt som helst ju!! Paaw riiktigt...! snart ska längan bli ett riktigt winter wonderland också =) hoppas ni har de bra i borås!

2008-11-27 @ 09:24:53
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0