Intensivt E.GO-arbete

Hemma vid mitt skrivbord igen i Varberg.

Två intensiva marknadsföringsdagar i Borås har passerat och tiden går alldeles för fort.
Bara nio dagar kvar nu till genomförande och det finns tusen saker att oroa sig för om man känner för det..! Men vi försöker att inte jobba så..
Det är skoj o springa på lite bekanta här och var där hemma, sånna som jag inte träffar så ofta nu för tin..!
Lite över två tusen E.GO-magasin har iaf delats ut och det tycker vi är skoj! Brunnen som duktiga gymnasieelever har snickrat ihop var superfin och projektgruppen jag jobbar med, Dom är helt enkelt grymma!

Kom med tåget nyss, hem i lägenheten o vände för att gå till Kvantum o hämta en till Kursbok o lite mat.

Kylskåpet krånglar igen, åh Jag blir så trött! Våra små tomater förvandlas till stelfrusna mordvapen där i grönsakslådan.. trist o slänga mat alltså!

Nu var det dags att skriva reflektionen på min storytellinguppgift. Ba gô de helt enkelt som dom säger i Kalmar.

hepp hepp!
Kör nu för fan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

du kan ju fösööka, men de komme aaaldri o gååå...

haha, JODÅ lotta.. DU e bäst, simply as that liskom!

2008-11-25 @ 17:42:36
URL: http://hannathehanna.blogg.se/
Postat av: Katti

Hej hej! Såg på din facebook att du hade blogg, alltid roligt att läsa :) Ja.. tänkte mest bara säga hej :P Hoppas allt e bra! Ses i skolan!

2008-11-25 @ 22:39:09
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0