grubbel..

Dagens föreläsning är avklarad! Det var en gästföreläsning inom sponsring!
Han var riktigt duktig faktiskt! Vi missade detta avsnittet  förra året, så nu fick vi chansen ihop med ettorna!
Fattar ni att vi i Sverige omsätter 63 013 MIlJARDER kr på reklam per år!'
Jag fattar inte det! Sjukt mycket pengar!

Innan vi stack på lunch snackade Anders med oss om eventuella vidare studier.. jag har inte lagt ner någon som helst energi på detta fram tills nu, men så berättar de om möjligheterna till att få en Filkand och jag blev änna lite sugen faktiskt..!
blir så förvirrad i hjärnan bara.. för man har ju varit inställd så länge nu att till sommaren är det dags för jobbjakt!
Vi får se, det får bli lite grubblande över det här tror jag..

Nu blir det lite organisering, alltså plugga organisering!
Kan vara skönt att få uppgiften gjord. Imorn är det Borås hela dagen o sen är det fredag igen.
stört vad tiden rullar på.
Har en vision om att hinna och orka iväg och träna lite handboll ikväll me, vi får se!

Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0